Dashboard | +Follow
cause cold
nostalgia
chills me to the bones
tag please or die
Your tagboard codes here.
Qisya Elaira says hi

hai my name is qisya elaira turn to 21 an accounting student i love to write a random things..so,if you guys feel annoyed..please,don't read it ok

welcome to my humble blog!

Link Link Link
Jumaat, 25 April 2014 @ 4:46 PTG
up to date=update
Assalamualaikum brothers and sisters..hello..hey!it's been a long time i'm not write down anything on my blog..huhu..now, i really missed my blog..*bersih2kan sawang2 yang ade dekat blog nie*
Since we have a lot of social network so,i forgot that i have a blog..tehehehehe..sorry blog..huhuhu..
so,ira..how's life?

Just great..Alhamdulillah..happy to be me..hehe..right now,tengah berjimba di rumah menghabiskan cuti midterm break for about 2 months..wow!mesti korang akan cakap"wahhh,best yew cuti 2 bulan..heaven!"well actually,heaven tu memanglah heaven but can you imagine i'm doing the same things over and over again..of courselah boring but what can i do?hehehe..

what about my studies?hurmmm..i will finish my diploma in accountancy about 1 years je lagi..insyaaallah..
cakap pasal nie kan..well,my senior ada buatkan aku terpikir benda nie..if,someday i get work in accountancy,aku akan berkerja in a office 24 hours?perh..boleh ke aku hidup?duduk sambil menghadap komputer dan kena buat akaun..blurgh!aku pun ada juga terpikir time degree nanti aku nak sambung amik course apa?dan sudah semestinya akaun dah out-of-my-list..sorry..huhu..

My encik boyfriend?yeah,he's still with me..hehehe..still bertahan with my "kerenah" yang kadang2 banyak gak songeh yew..still i feel so thankful..eventhough,perangai sengal nie agak over but he never get angry easily..still be patient with me..kadang mengidam macam2 mengalahkan ibu mengandung but still dia akan usahakan juga..kadang2 aku cepat emosi but still dia akan pujuk aku balik..macam budak manjakan?yela,dengan sapa lagi aku nak manja2kan..hehehe..

i think that's all from me..ini saja je nak bagi exercise dekat jari2 nie..hehehe..till the next update,babai..xoxo! ^_^



0 Comment(s) back to top?
monthly archive

Januari 2012 Mei 2012 Februari 2013 Jun 2013 September 2013 Oktober 2013 April 2014 Mei 2014 Jun 2014 Disember 2014 April 2015
recent entries

moments zahirnya kehidupanku kerenahku.. Terima Kasih Missing someone gets easier every day b... new sem,new home,new life,new friend,new memories Perasaan saya bila rindu awak story-i love you my boy (bab 5) story-i love u my boy(bab 4) story-i love you my boy!(bab 3)
LAYOUT BANNER COLORS MINIICONS