Dashboard | +Follow
cause cold
nostalgia
chills me to the bones
tag please or die
Your tagboard codes here.
Qisya Elaira says hi

hai my name is qisya elaira turn to 21 an accounting student i love to write a random things..so,if you guys feel annoyed..please,don't read it ok

welcome to my humble blog!

Link Link Link
Selasa, 24 September 2013 @ 4:54 PTG
zahirnya kehidupanku
susahkan bila kita sentiasa nak jaga hati orang
sedangkan hati kita sendiri tak terjaga
bagi aku
"biarlah hati kita yang sakit
jangan orang yg sakit hati dengan kita"
susah kalau orang sakit hati dengan kita
macam2 boleh berlaku
seakan dendam itu sudah sebati dalam diri

aku selalu runsing
walhal bukan masalah aku pun
tapi aku terasa bebannya
kalau boleh biar aku yang rasa
jangan orang tu yang berasa bebannya

aku selalu rasa aku ada pikul satu tanggungjawab
mungkin daripada kecil aku sudah terbiasa
malah ibubapa aku pun memang mengajar aku
untuk belajar memikul tanggungjawab itu
sebab itu aku seboleh-bolehnya tak mahu menyusahkan orang
aku lebih suka memendam apa yang aku rasa
aku tidak tahu mahu mulakan daripada mana kalau orang disekelilingku bertanya
aku bukanlah seperti apa yang dijangka
gelak ketawa itu hanya satu helah untuk menutup segala kesedihanku
hidupku ibarat seperti diluah mati emak,ditelan mati bapa
aku pasrah sahaja apa yang akan berlaku selepas ini

0 Comment(s) back to top?
monthly archive

Januari 2012 Mei 2012 Februari 2013 Jun 2013 September 2013 Oktober 2013 April 2014 Mei 2014 Jun 2014 Disember 2014 April 2015
recent entries

kerenahku.. Terima Kasih Missing someone gets easier every day b... new sem,new home,new life,new friend,new memories Perasaan saya bila rindu awak story-i love you my boy (bab 5) story-i love u my boy(bab 4) story-i love you my boy!(bab 3) story-i love you my boy!(bab 2) story-i love you my boy!(bab 1)
LAYOUT BANNER COLORS MINIICONS