Dashboard | +Follow
cause cold
nostalgia
chills me to the bones
tag please or die
Your tagboard codes here.
Qisya Elaira says hi

hai my name is qisya elaira turn to 21 an accounting student i love to write a random things..so,if you guys feel annoyed..please,don't read it ok

welcome to my humble blog!

Link Link Link
Ahad, 16 Jun 2013 @ 7:21 PTG
new sem,new home,new life,new friend,new memories
doodle photo: doodle karen Karedad_zps07ebbfa3.jpg

hai3..Assalamualaikum semua! ^_^ Sihat ke?hope anda semua sihat2 la semuanya..amiinn..ohoho~ korang mesti tertanya-tanya an kenapa aku dah lama tak update story dekat entry nie an?hehehe..maaflah~bukannya apa..penyakit malas aku nie makin lama makin menjadi2 la pula..huhu..asal mnghadap pc or laptop,keinginan aku untuk edit blog n nak buat new entry dah berkobar2 dah tapi bila dah buka benda2 lain jangan pikir bukan2 yew,terus hilang niat tu..hehehe..

ok2..sekarang nie aku nak share dengan korang..aku dah masuk new sem..sem 3..yey!akhirnya,aku berjaya mengharunginya..and now i'm becoming as SENIOR taw..miahahaha..tapi senior yang baiklah..huhu..sem nie bagi aku sem yang agak tough sebab kebanyakkan subjek kena banyak menghafal*nasib tu tak jadi masalah aku sebab aku memang suka menghafal*banyak killerpaper macam cost accounting and law..huhu..entah boleh ke tak aku carry nanti..kena berusaha lebih sikit sem nie..

now,aku pun dah tak duduk dekat hostel da..senior an..dia advance sikit..hehehe..aku sekarang duduk rumah sewa dekat area ampang..*nak lebih strategik n nak tau betapa luasnya area ampang tu,search guna google.. :p*so,setiap hari aku akan ke kolej dengan menaiki lrt..jarak rumah sewa dengan lrt tu boleh tahan la jauhnya tapi takpe..disebabkan aku nie seorang yg jenis tak kuat bersukan,kalo sukan pun netball..tu pun every tuesday jew..so rutin tu boleh baikkan balik sistem pernafasan aku yg semakin kecil nie..hohoho..

new friend..hmm..sem nie kwn2 semua ok2..friendly la gitu..roomate n housemate pun yang boleh kata baik,peramah n kecoh2 juga la orang yew..ibu pun kata macam tu..sesuai sangat ibu cakap aku berkawan dengan orang yang gila2 nie..kalau tak,jadi pendiam jew nanti..tak best juga..

so,new life,azam pun kena renew and update yang baru juga..hehehe..aku nak tingkatkan diri!nak gantikan kata-kata TAK BOLEH dengan kata-kata AKU AKAN CUBA SEHINGGA AKU BERJAYA..insyaaAllah..amiinn.. ^_^~ 

0 Comment(s) back to top?
monthly archive

Januari 2012 Mei 2012 Februari 2013 Jun 2013 September 2013 Oktober 2013 April 2014 Mei 2014 Jun 2014 Disember 2014 April 2015
recent entries

Perasaan saya bila rindu awak story-i love you my boy (bab 5) story-i love u my boy(bab 4) story-i love you my boy!(bab 3) story-i love you my boy!(bab 2) story-i love you my boy!(bab 1)
LAYOUT BANNER COLORS MINIICONS