Dashboard | +Follow
cause cold
nostalgia
chills me to the bones
tag please or die
Your tagboard codes here.
Qisya Elaira says hi

hai my name is qisya elaira turn to 21 an accounting student i love to write a random things..so,if you guys feel annoyed..please,don't read it ok

welcome to my humble blog!

Link Link Link
Sabtu, 21 Januari 2012 @ 8:44 PTG
story-i love you my boy!(bab 3)
ketika di kelas,qaisara mula memikirkan akan sikapnya pada haikal semasa di kantin tadi.."dia itu kenapa hah?!tiba-tiba saja nak jadi peramah semacam..meremang aku tengok..dia fikir aku nak sangatlah berkawan dengan budak macam itu..aku takkan rapat dengan si haikal walau macam mana sekalipun..geramnya aku!"kata qaisara seorang diri..qaisara mula curiga akan sikap haikal.."tapi aku rasa dia mungkin cuma nak berkawan dengan semua orang kot..aku ini saja yang terlampau ikut perasaan sangat..dia itu baik jugalah..tapi..haish!apa yang aku mengarut ini..ingat qaisara!semua lelaki yang rapat dengan kau cuma nak mainkan perasaan kau saja..berpijak di bumi yang nyata..jangan mudah terpedaya dengan dia..tidak sama sekali!"bisik qaisara lagi di dalam hati.ketika die sedang runsing, muncul si haikal yang datang secara mengejut kearahnya..tanpa diduga qaisara hilang pertimbangan lalu terjatuh daripada tempat duduknya.."aduh!kau ini haikal!tidak ada adab ke hah?!sakit kau tahu tak?!kalau aku ada sakit jantung sudah lama aku pergi tahu tak?!"bentak qaisara..haikal mula berasa bersalah namun dia membuat muka biasa seperti tidak melakukan kesalahan.."nak kena mamat nie..dia belum kenal siapa aku..ini qaisara tahu tak..memang silap oranglah kau nak kacau.."bisik qaisara.."awak tu yang tengah berangan sampai saya panggil pun awak tak dengar....apa yang awk sedang fikirkan tu??fikir pasal saya ye??"kata haikal sambil mengenyit matanya dan ini membuatkan muka qaisara merah padam.."mana ada!!jangan nak perasaan sangatlah kan..setakat muka kau tu aku tak heran la..aku benci kau tau tak!menyampah aku tengok kau!!"kata qaisara meluahkan apa yang terbuku di fikirannya selama ini.haikal mula berasa terkejut akan kenyataan qaisara sebentar tadi.."tapi mengapa awak benci saya??saya tidak ada buat salah dekat awak pun..niat saya baik..saya cuma nak berkawan dengan awak itu saja..adakah kedatangan saya ini membuatkan awak rimas??baiklah,kalau itu yang awak nak..saya takkan ganggu awak lagi..maaflah kalau selama ini saya buat awk tidak selesa dengan saya.."kata haikal sambil berlalu pergi..lina mula berasa bersalah yang teramat sangat.."kejam ke aku??ah!tak payah fikirlah..apalah sangat setakat si haikal itu..bukan aku boleh mati pun kalau dia tiada.."kata lina dengan penuh keegoannya..

0 Comment(s) back to top?
monthly archive

Januari 2012 Mei 2012 Februari 2013 Jun 2013 September 2013 Oktober 2013 April 2014 Mei 2014 Jun 2014 Disember 2014 April 2015
recent entries

story-i love you my boy!(bab 2) story-i love you my boy!(bab 1)
LAYOUT BANNER COLORS MINIICONS