Dashboard | +Follow
cause cold
nostalgia
chills me to the bones
tag please or die
Your tagboard codes here.
Qisya Elaira says hi

hai my name is qisya elaira turn to 21 an accounting student i love to write a random things..so,if you guys feel annoyed..please,don't read it ok

welcome to my humble blog!

Link Link Link
Sabtu, 21 Januari 2012 @ 1:07 PG
story-i love you my boy!(bab 2)
ketika rehat,qaisara bersama-sama rakannya menuju ke kantin..semasa qaisara ingin membeli makanan,dia terlihat budak baru itu dikelilingi oleh ramai pelajar perempuan yagn ingin mengenalinya.."ish!mereka ini..setakat laki jambu macam itu,campak dekat pasar malam pun belum tentu laku.."kata qaisara didengari oleh aisyah,rakan rapatnya sejak di bangku sekolah rendah lagi.."apa yang awak cakapkan tadi qaisara??saya tak berapa jelas..""oh!tidak adalah ..saya kata petang ini jom teman saya pergi pasar malam..saya dah lama tak pergi ke sana.."balas qaisara.Aisyah hanya mengangguk setuju.ketika mereka sedang menjamu selera,salah seorangg daripada mereka iaitu tina,si mulut murai memulakan gosipnya"kau tau tak..budak baru tu dulu sekolah dekat sekolah elit..perh!mesti dia ini budak kaya kan..aku tengok dia datang sekolah pun pemandu peribadi dia yang hantarkan..naik kereta Nissan Elgrand pula tu..dah tu,aku dengar dia itu budak pandai..kau bayangakn semua subjek dia dapat 100%..gila gempak bukan??haish!untunglah siapa jadi buah hati dia tu kan?bak kata orang dia itu dalam kategori perfect la!kalau la aku dapat..mesti aku gembira sangat.."katanya..qaisara mula berasa meluat apabila mendengarnya.."tiada benda lain ke korang nak cerita ini?mana pergi cerita korea kau itu??kalau dia kaya,bukan duit dia pun..duit bapak dia juga!dia hanya menumpang kesenangan keluarganya saja..kalau kaya tapi perangai teruk baik tak payah..baik campak ke laut la!then,die pandai pun disebabkan dia boleh upah cikgu-cikgu yang bgus untuk mengajar dia..duit keluarga dia kan banyak..who's cares??"bidas qaisara..mereka yg mendengarnya terus tergamam.."baru puas hati aku..baru kau tahu langit tu tinggi ke rendah.."bisik hati qaisara.."awak sedang bercakap tentang saya ke??"hampir saja qaisara terjatuh apabila mendengar suara haikal yang berdiri begitu hampir daripadanya.."err2!tidak adalah..mana ada..kau tu yang perasan sangat!kau buat apa menyibuk dekat sini..boleh berambus tak??semak la aku tengok kau.."kata qaisara dalam nada keras.."saya cuma nak berkawan dengan awak dan kawan-kawan awak itu saja..salah ke?"balas haikal..qaisara tersentap lalu memandang ke arah rakan-rakannya yang seakan-akan telah dipukau oleh si haikal itu.."tidak boleh jadi ini..aku kena buat sesuatu..aku taknak terlalu rapat dengan si haikal ini.."bisik qaisara.."oklah girls,korang borak-borak la dulu dengan prince charming ini..aku nak gerak ke kelas dulu..chaio!"kata qaisara..mereka hanya mengangguk tanpa berpaling sedikit pun ke arahnya..."kenapa dengan dia itu??nampak dingin saja dengan aku??"bisik haikal di dlm hati..

0 Comment(s) back to top?
monthly archive

Januari 2012 Mei 2012 Februari 2013 Jun 2013 September 2013 Oktober 2013 April 2014 Mei 2014 Jun 2014 Disember 2014 April 2015
recent entries

story-i love you my boy!(bab 1)
LAYOUT BANNER COLORS MINIICONS